کلباران یادمان شهید انقلاب علی اصغر آقازمانی نراقی توسط مسئولین

بدون دیدگاه

? مردم و مسئولین تلاش می کنند از پتانسیل و داشته های فراوان ایثار و حماسه آفرینی فرزندان شهرستان دلیجان بهره برداری و به افکار عمومی و تاریخ معرفی نمایند . در بین چهره های منحصر به فرد که برای اسلام و ایرانِ سربلند تلاش های وافر داشت و جانش را فدای ارزش های انقلاب کرد مهندس علی اصغر آقازمانی بود .

✅ صبح روز پنجشنبه مورخ ۷ تیر ۱۴۰۳  یادمان شهید انقلاب علی اصغر آقازمانی نراقی توسط مسئولین شهید دوست شهرستان دلیجان و نراق و تعدادی از مردم در گلزار شهدای شهر نراق گلباران شد. در این جمع صمیمی نماینده منتخب مردم ، امام جمعه،فرماندار، رئیس دادگستری،دادستان، جمعی از مسئولین نظامی و همچنین رئیس شورای شهر و شهردار نراق حضور داشتند .

? مسئولین همچنین در جنب گلزار شهدا و بقعه شاه سلیمان بر سر مزار پدرِ شهید علی اصغر به نام مرحوم علی محمد زمانی فرزند میرزا عبدالمُبین متولد ۱۳۰۲ که تاریخ ۱۳۵۲/۰۱/۲۶ فوت نموده حاضر و فاتحه و صلوات نثار کردند .

?یادآوری می شود علی اصغر آقازمانی فرزند علی محمد ابن عبدالمبین سال ١٣٣١ در نراق متولد و تاریخ ۷ تیر ۱۳۶۰ طی عملیات بمب گذاری محمد رضا کلاهی صمدی عضو نفوذی سازمان تروریستی مجاهدین خلق در حزب جمهوری اسلامی در سرچشمه تهران به همراه دکتر بهشتی و بیش از ٧٢ تن از یاران انقلاب به شهادت رسید.

? متن پیام علیرضا آقازمانی برادر شهید علی اصغر آقا زمانی نیز در  این مراسم قرائت شد.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها