پیام قدردانی مسئولین شهر نراق از حضور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نراق

بدون دیدگاه

بسمه تعالی
? از مشارکت و حضور مردم فهیم، مومن و انقلابی شهر تاریخی نراق در انتخابات ۱۵ تیر سپاس گزاریم.
?مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور ۹۰% مردم شهر نراق همگام و همراه با سراسر کشور در کمال آرامش و امنیت و سلامت برگزار و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی افزوده شد.

? بر خود لازم می‌دانیم ضمن تشکر از حضور آحاد مردم و احساس مسئولیت آنان در قبال سرنوشت کشور و تبریک به منتخب مردم دکتر مسعود پزشکیان از تمامی نیروها و نهادهای نظامی، امنیتی، انتظامی و قضایی که در برقراری نظم و امنیت و آرامش در شعب اخذ رای  تلاش فراوانی داشتند قدردانی نموده و از مشارکت پرشور و حضور مردم فهیم، مومن و انقلابی شهر نراق در انتخابات ۱۵ تیر ۱۴۰۳ و همه نامزدهای محترم و اعضاء ستادها، طرفداران و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیأت نظارت، عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، تدارکاتی و تلاش مجموعه صدا و سیمای شبکه آفتاب، خبرنگاران  اصحاب رسانه و همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهایی که در برگزاری این انتخابات یاری‌گر مجریان انتخابات بودند، تشکر و سپاس گزاری نماییم.

? در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۸۴% مردم شهر نراق و در مرحله دوم شاهد حضور ۹۰% مردم شریف شهر نراق پای صندوق های رأی بودیم که جا دارد از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ی شهر نراق کمال قدردانی و تشکر را داشته باشیم.

?مشهود عینلو امام جمعه شهر نراق
?مصطفی عابدی رئیس شورای اسلامی شهر نراق
?سید مهدی جلالی شهردار نراق

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نراق
 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها