نهم اردیبهشت روز تاسیس نهاد مردمی شوراهای اسلامی شهر و روستا مبارک

بدون دیدگاه

«وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم»

✅ شورا نهادی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و ریشه در قرآن و مبانی متعالی دین مبین اسلام دارد.

?مدیریت شهری از اول شهریور سال ۱۳۳۹ (آغاز بکار شهرداری نراق) سعی کرده است در فعالیت های خود ضمن حفظ منافع و رعایت مصالح شهر و شهروندان، در جهت ارتقاء شاخص های مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... گام بردارد.

?نراق امروز حاصل تلاش ها و زحمات عزیزانی است که گوشه گوشه ی شهر، گواه خدمات بیشمار و فداکارانه بزرگ مردان و بزرگ زنانی است که شاید نامشان را هم ندانیم.

✅ تکریم روز نهم اردیبهشت که مزین به تاسیس نهاد مردمی شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد، در واقع نکوداشت یاد و خاطره کسانی است که شوراها را در قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران بنا نهاده اند و امروز باید از زحمات کسانی که برای اداره امور شهر با دلسوزی در مدیریت شهری سهیم بودند بخصوص اعضای محترم دوره ششم شورای اسلامی شهر نراق، قدردانی و سپاس گزاری نمود.

?ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات اعضای ادوار مختلف شورای اسلامی شهر نراق، این روز را به همه اعضای محترم شورای شهر نراق که با وظیفه شناسی و توجه به اصول مشورت، مشارکت و دانش محوری در حل مشکلات شهر گام برمی دارند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی، اهتمام به پیشرفت و توسعه عمرانی و فرهنگی شهر زیبایمان نراق را مسئلت دارم.
 
ارادتمند
 سید مهدی جلالی

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها